Identyfikacja wizualna firmy

Wystrój lokalu
Każdy lokal gastronomiczny musi posiadać odpowiednie aranżacje, bo to właśnie od tej aranżacji zależy, czy klienci będą się czuli w tym lokalu dobrze i chętnie do niego wracali. Jeżeli już aranżacja jest utworzona w sposób fachowy, to wnętrze wygląda atrakcyjnie, a każdy, kto odwiedza restaurację, jest nią zachwycony. Aranżacja lokalu gastronomicznego nie jest wcale łatwą sprawą, bo powinno się wziąć pod uwagę wiele podstawowych kwestii.



Przede wszystkim odpowiednie rozmieszczenie wszystkich elementów w lokalu. Nie może być w nim zbyt ciasno, bo w takim pomieszczeniu klienci zwyczajnie nie będą się świetnie czuli. Jeśli pomieszczenie będzie również za duże i źle zaaranżowane, to może dawać złudzenie pustki, a to nie funkcjonuje dobrze wizerunkowo na firmę. Identyfikacja wizualna musi być spójna. Nie możemy sobie pozwalać na aranżację przestrzeni, w której wszystko jest jak gdyby ze sobą niepowiązane tematycznie, bo to nie da nam dobrego rezultatu. Całość powinna być ciekawa. Muszą być użyte odpowiednie kolory kojarzące się z naszą działalnością i ze sposobem, w jakich pragniemy być postrzegani przez klientów. Może się to wydawać proste, niemniej jednak tworzenie identyfikacji oryginalnej, a równocześnie ciekawej, to bardzo duże wyzwanie. Identyfikacja wizualna firmy gastronomicznej musi się kojarzyć z jedzeniem, niemniej jednak jednocześnie musi przekazywać takie wartości jak świeżość, jakość oraz inne pozytywne doznania organoleptyczne. Zadbanie o wszystkie te kwestie wbrew pozorom nie jest wcale łatwe, dlatego aranżacje przygotowują profesjonalne firmy.

Dodatkowe informacje: projekt lokalu gastronomicznego.